Elektryczna nawijarka węża HR000E

Model HR000E
Zasilanie Elektryczne
Poszerzenie bębna Nie

Specyfikacja produktu HR000E

Zasilanie Elektryczne
Typ przekładni Przekładnia ślimakowa i planetarna
Poszerzenie bębna Nie

* Aby zwiększyć pojemność bębna, zmienić prędkość pracy lub zmodyfikować inny dowolny parametr, proszę skontaktować się z nami

Wymiary produktu HR000E

Wciągarki elektryczne do nawijania węży, węży zespolonych i wciągarki transponderów

Wciągarka elektryczna do nawijania węży i węży zespolonych i wciągarka transponderów została zaprojektowana do zastosowań specjalnych. Wciągarki są budowane na zlecenie klientów i mogą być wykonane z samohamującą przekładnią ślimakową lub przekładnią planetarną, w zależności od obciążenia. Wciągarki do nawijania węży są wykorzystywane do nawijania węży do wody słodkiej lub do nawijania węży dostarczających paliwo i olej hydrauliczny, lub też do nawijania elektrycznych kabli zasilających. Mogą posiadać napęd elektryczny, hydrauliczny lub pneumatyczny.
Wciągarki do węży zespolonych są stosowane głównie do nawijania węży połączonych, kabli sygnałowych, kabli koncentrycznych lub nawet kabli światłowodowych. Większość z nich jest wyposażona w pierścienie ślizgowe i / lub krętliki obrotowe.
Wciągarki transponderów są stosowane głównie do elektrycznych kabli sygnałowych i w większości przypadków mają zamontowany elektryczny pierścień ślizgowy. Wciągarki mogą być dostarczane z ramami w kształcie litery A.

Firma Industrial Winch™ sprzedaje systemy do wszystkich zastosowań. Nasze systemy można znaleźć na następujących typach konstrukcji: statki morskie offshore do transportu ładunków ciężkich, w połowie zanurzalne łodzie offshore, statki bazy dla nurków, statki badawcze, statki do układania kabli i rur oraz barki kafary offshore (do wbijania pali).

 

Standardowe cechy

  • Silniki pneumatyczne promieniowe tłokowe lub silniki hydrauliczne
  • Samohamujące przekładnie ślimakowe, przekładnie walcowo stożkowe, przekładnie planetarne lub przekładnie zębate o zębach ukośnych
  • Wytrzymała konstrukcja
  • Silniki hamowane z obudową typu TENV (całkowicie zamknięta, niewentylowana), stopień ochrony IP 56, 400 V AC /trójfazowy / 50 Hz (lub 440/3/60)
  • Dwuwarstwowa, dwuskładnikowa powłoka ochronna, zgodna z ISO 12944, kategorii C2-Low w kolorze RAL 5010